- 1399/12/03 - 09:57
- زمان مطالعه : 1 دقیقه
- /Za6h
استعلام بهاء خرید اقلام ملزومات پزشکی
استعلام بهاء خرید اقلام ملزومات پزشکی تا تاریخ دوشنبه 11/12/99
معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان در نظر دارد نسبت به خرید ملزومات پزشکی با شرایط ذیل از شرکت های ملزومات پزشکی از طریق استعلام بها اقدام نماید .
مقتضی است ضمن مطالعه دقیق اسناد واگذاری، پیشنهاد قیمت خود را به همراه سایر مدارک درخواستی طبق فرمت پیوست تکمیل نموده و مطابق با شرایط ذیل در پاکت در بسته و ممهور به مهر شرکت حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 11/12/99 به آدرس کاشان _ خیابان طالقانی _ محراب 26_ معاونت غذا و دارو _ واحد حراست کد پستی 77863 –87166 ارسال نمایید.
*لازم به ذکر است عدم رعایت هر یک از موارد ذیل منجر به حذف از لیست متقاضیان خواهد گردید.
1- کلیه شرکت ها می بایست درخواست تکمیلی خود را با نام کامل شرکت ، مدیر عامل و نام نماینده رسمی فروش - آدرس کامل و شماره تماس و ایمیل شرکت به همراه ضمانت نامه اجرایی و شرایط و مهلت باز پرداخت (اوراق و ... ) - قیمت پیشنهادی - تاریخ انقضا - برند- تاریخ تامین و تحویل کالا ارسال نمایند.
2- کلیه کسورات قانونی بر عهده پیمانکار می باشد.
3- این معاونت در انتخاب و ارجاع سفارش هر یک از اقلام به صورت انتخابی مختار است و برخی از ملزومات حجیم (مانند گاز، برانول ، دستکش و ... ) را به صورت درخواست دوره ای بیمارستان تامین نمایند.
4- شرکت کننده می بایست جهت شرکت در استعلام کلیه ضمائم را مهر و امضاء نموده و در پاکت استعلام ارسال نماید .
5- شرکت ها موظفند نسبت به تحویل دارو و ملزومات درخواستی برای کلیه مراکز (7مرکز)، در بسته بندی و فاکتور جداگانه اقدام نمایند.
6- به استعلام های خارج از فرمت پیوست ترتیب اثر داده نخواهد شد.
7- لازم به ذکر است با توجه به شرایط کنونی تعداد درخواستی قید شده بصورت تقریبی می باشد.
8- اعتبار قیمت پیشنهادی تا پایان اسفند ماه می باشد .