امروز : 25 مرداد 1403
معاونت غذا و دارو
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1401/04/06 - 10:38
  • 114
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z38h

اولین جلسه قطب هفت به صورت حضوری برگزار شد






اولین جلسه قطب منطقه هفت کشوری در سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در تاریخ 04/04/1401 در معاونت غذا و دارو برگزار شد.





به گزارش وب دا، در این جلسه معاونین، مدیران و تعدادی از کارشناسان حوزه های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان، شهرکرد، یزد و کاشان با هدف وحدت رویه، افزایش هماهنگی و ارتقاء روند خدمت ‌رسانی در حوزه سلامت حضور داشتند.





دکتر کورش ساکی رئیس دانشگاه ضمن خوش آمد گویی به حضار در خصوص پیرامون مشکلات دارو و تجهیزات پزشکی مسائلی را مطرح کرد.





دکتر محسن تقی زاده معاون غذا و دارو دانشگاه نیز با اشاره به توسعه و ارتقای دانشگاه‌های علوم پزشکی، برگزاری چنین جلساتی را در راستای سیاست‌گذاری در سطح عرصه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی، کاهش و رفع مشکلات، بهبود مستمر عملکرد حوزه‌های غذا و دارو و ارتقاء شاخص‌های این حوزه در سطح ملی، مهم دانست.





همچنین مدیران حوزه مدیریت دارو، تجهیزات پزشکی، فرآورده های طبیعی و سنتی، آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا ودارو قطب هفتبا توجه به دستور کار تعیین شده در کارگروه های مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند و راهکار و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.





شایان ذکر است: دکتر مهدی زاده مدیر راهبری، پایش و امور استان ها سازمان غذا و دارو و دکتر شریفی مدیر کل امور حقوقی و بازرسی سازمان نیز به صورت آنلاین در این جلسه حضور داشتند.





لازم به ذکر است: در پایان مصوبات کارگروه ها بررسی و به قطب و سازمان غذا و دارو اعلام شد .



 






  • گروه خبری : اخبار معاونت غذا و دارو
  • کد خبر : 38421
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم