امروز : 26 تیر 1403
معاونت غذا و دارو
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1398/10/14 - 11:56
  • 61
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZgNh

پیام تسلیت معاون غذا و دارو مناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی

دکتر محسن تقی زاده معاون غذا و دارو در پیامی شهادت سردار بزرگ لشکر اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی تسلیت گفت.





به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، دکتر محسن تقی زاده معاون غذا و دارو دانشگاه با صدور بیانیه‌ای، ضمن تسلیت این واقعه تلخ، این اقدام تروریستی را شدیداً محکوم کردند .



در این بیانیه آمده است:



بسم الله الرحمن الرحیم



من المومنین رجالٌ صدقوا ماعاهدواالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و مابدّلوا تبدیلاً



سردار شهید قاسم سلیمانی چهره‌ای صلح طلب بود که برای بقا و تثبیت امنیت در منطقه تلاش می‌کرد. او گروههای تندرو و افراطی را آتشی در خانه برادران اهل سنت می‌دانست و برای پایان رنج و خشونتی که بشریت در منطقه خاورمیانه از جانب داعشی‌ها تحمل می‌کرد، تا پای جانش ایستاد.



علی رغم تبلیغات تروریسم بین الملل برای توجیه اقدام غیرقانونی و ضد بشری در ترور سردار سلیمانی، او همواره و همیشه برای صلح و افزایش امنیت در منطقه تلاش کرده است. وادار کردن خشونت طلبان منطقه به تسلیم و برقراری آرامش در کشورهایی که همیشه مستعد جنگ افروزی‌های داخلی و خارجی بوده‌اند، بخشی از خدمات سردار سلیمانی به توسعه صلح است. پایان‌دادن به درگیری‌های نیرو‌های داخلی در عراق و نقش او در مذاکرات صلح سوریه را هم نباید نادیده گرفت. کارنامه سردار سلیمانی سرشار از تلاش برای صلح و برقراری امنیت است.



اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت عروج ملکوتی این سردار سرافراز اسلام، از درگاه خداوند سبحان برای آن شهید والا مقام محشور شدن با شهدای کربلا و برای ملت سوگوار صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.



 



دکتر محسن تقی زاده



معاون غذا و دارو







  • گروه خبری : اخبار معاونت غذا و دارو
  • کد خبر : 38206
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم