امروز : 26 تیر 1403
معاونت غذا و دارو
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1403/04/23 - 09:31
  • 22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZSDS
فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی تسلیت باد

پیام تسلیت دکتر شهاب الدین به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

دکتر محمد اسماعیل شهاب الدین معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در پیامی فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و قمربنی هاشم (ع) را به تمامی شیعیان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

انّ الْحسین مصباح الْهدی و سفینه الْنّجاة

 عاشورا سالروز عروج خونین سبکبالان عاشقی است که با شهادت خویش حماسه ای جاودانه آفریدند. عاشورا چشمه نوری است که سیاهی ها و تاریکی ها را از جان می شوید و زلالی و پاکی را سخاوتمندانه به آن هدیه می کند .

 محرم یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشر است. ماه عزای حسینی، ماه فداکاری و گذشت، ماه انتشار امر به معروف و نهی از منکر و ماهی است که مسلمانان فارغ از هر رنگ و نژادی در سراسر عالم، ایثار، فداکاری، ظلم ستیزی و آزادگی امام حسین (ع) و یاران باوفایش را پاس می دارند و  از آن درسهای زندگی را می آموزند چرا که می توان واقعه عاشورا کامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل دانست.

 

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو تن از یاران باوفای ایشان را به همه حق‌طلبان و آزادگان جهان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (س) به ویژه همکاران دانشگاه علوم پزشکی کاشان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

 

دکتر محمد اسماعیل شهاب الدین

معاون غذا و دارو

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت غذا و دارو
  • کد خبر : 131321
کلمات کلیدی
مدیر سایت
خبرنگار

مدیر سایت