امروز : 27 تیر 1403
معاونت غذا و دارو
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1395/07/08 - 12:15
  • 35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZDGh

نشست کارگروه گرامیداشت روز جهانی غذا

نشست کارگروه گرامیداشت روز جهانی غذا با حضور معاون غذا و دارو، سرپرست دفتر ریاست دانشگاه، کارشناسان غذایی، و جمعی از مسئولین شهرستان برگزارشد .



به گزارش  روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان نشست کارگروه گرامیداشت روز جهانی غذا با حضور معاون غذا و دارو، سرپرست دفتر ریاست دانشگاه، کارشناسان غذایی، نمایندگان فرمانداری، تبلیغات اسلامی، اداره آموزش و پرورش، انجمن صنفی مسئولین فنی و کارفرمایان صنایع غذایی برگزارشد .



معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تاکید بر اثر بخشی تعامل با سازمان‌ها در تحقق اهداف سازمان افزود: توجه به نشانگرهای رنگی تغذیه ای به منظور کاهش چربی،‌ نمک، قند _ ترویج و معرفی نشان ایمنی و سلامت و برچسب اصالت با هدف مبارزه با قاچاق کالا از اهداف برنامه‌های روز جهانی غذا است.



دکتر بنفشه با اشاره بر شعار جهانی سال با موضوع"آب و هوا در حال تغییر است ،کشاورزی و غذا نیز باید تغییر کند" و نیز شعار ملی "اصلاح الگوی تغذیه، برای حفظ و ارتقاء سلامت" بر برگزار نمودن گرامیداشت این هفته (24 لغایت 30 مهرماه سال جاری) تاکید نمودند.



در پایان دکتر بنفشه ضمن تاکید بر آموزش همگانی بخصوص در مدارس و بررسی پیشنهادات و نظرات همکاران به برگزاری همایش گرامیداشت روز جهانی غذا و معرفی واحدهای تولیدی برتر، برپایی نمایشگاه جهت ارائه دستاوردها و توانمندی کارخانجات تولید مواد غذایی، نشست خبری با اصحاب رسانه، توزیع مطالب آموزشی از قبیل کتابچه، پمفلت و بنر در سطح شهرستان و حضور کارشناسان در مدارس در هفته غذا اشاره نمودند .



 





  • گروه خبری : اخبار معاونت غذا و دارو
  • کد خبر : 37885
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم