امروز : 27 تیر 1403
معاونت غذا و دارو
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1393/12/17 - 13:11
  • 53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZkYh

جلسه در خصوص فرایند توزیع و مصرف داروهای بیماران صعب العلاج برگزار شد

در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت جلسه در خصوص فرایند توزیع و مصرف داروهای بیماران صعب العلاج در روز شنبه 16 اسفندماه ...



در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت جلسه ای در خصوص فرایند توزیع و مصرف داروهای بیماران صعب العلاج  با حضور سرپرست معاونت غذا و دارو  و سایر اعضاء در روز شنبه مورخ 16/12/93 در محل معاونت غذا و دارو برگزار گردید.



 



در ابتدای جلسه دکتر حمیدر رضا بنفشه معاون غذا و دارو دانشگاه ضمن خیر مقدم، به چکیده ای از مشکلات در خصوص تامین و توزیع داروهای شیمی درمانی اشاره کرده و به واگذاری مسئولیت تامین و توزیع داروهای بیماران صعب العلاج به حوزه معاونت غذا و دارو تاکید نمودند .



دکتر شریفی رئیس بیمارستان شهید بهشتی از مهمترین مشکلات موجود در بیمارستان بهشتی را تامین برخی از اقلام دارویی بیماران صعب العلاج و همچنین کمبود تخت بیمارستانی جهت بخش شیمی درمانی بیان کردند و همچنین در خصوص رایگان شدن هزینه شیمی درمانی بیماران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نکاتی را بیان نمودند.



در ادامه دکتر ابوالفضل دیگبری نیز در خصوص رایگان شدن هزینه شیمی درمانی بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی و مشکلات احتمالی آینده نکاتی را ذکر و خواستار پیگیر ی صحت  این مسئله شدند. 



در پایان پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید تا در اولین فرصت فارماکوپه ویژه داروهای شیمی درمانی با همکاری داروسازان معاونت غذا و دارو تدوین و وضعیت بودجه تخصیص یافته جهت بیماران صعب العلاج مشخص گردد.



همچنین پیشنهاد شد تا جلسه ای با هدف مشخص شدن اهداف و دستورالعمل ارائه خدمات داروئی به بیماران صعب العلاج  با حضور ریاست دانشگاه برگزار گردد.



  • گروه خبری : اخبار دارو
  • کد خبر : 37697
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم