امروز : 26 تیر 1403
معاونت غذا و دارو
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1398/03/25 - 11:59
  • 43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZbMh

اولین جلسه قطب منطقه هفت کشوری معاونت های غذا و دارو در دانشگاه علوم پزشکی کاشان

اولین جلسه قطب منطقه هفت کشوری معاونت غذا و دارو در سال جاری با میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در در تاریخ 23/3/98 در معاونت غذا و دارو برگزار شد.



اولین جلسه قطب منطقه هفت کشوری در سال جاری با میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در تاریخ 23/3/98 در معاونت غذا و دارو برگزار شد.



 



به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، این جلسه با حضور معاونین، مدیران و تعدادی از  کارشناسان حوزه های غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، شهرکرد، یزد و کاشان با هدف وحدت رویه، افزایش هماهنگی و ارتقاء روند خدمت‌رسانی در حوزه سلامت برگزار شد.



 



دکتر محسن تقی زاده معاون غذا و دارو دانشگاه‌ علوم پزشکی کاشان در این نشست، با اشاره به توسعه و ارتقای دانشگاه‌های علوم پزشکی، برگزاری چنین جلساتی را در راستای سیاست‌گذاری در سطح عرصه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی، کاهش و رفع مشکلات ، بهبود مستمر عملکرد حوزه‌های غذا و دارو و ارتقاء شاخص‌های این حوزه در سطح ملی، مهم برشمرد.



 



دکتر اصلانی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به عنوان دبیر قطب 7 کشوری، در ادامه به بررسی مصوبات جلسه قبل پرداخت و گزارش عملکرد انجام شده را بیان و دستور کار جلسه و کارگروه های 7 گانه را ارائه کرد. 



 



لازم به ذکر است: در این جلسه طبق دستور کار تعیین شده کارگروه های مربوطه با عنوان های معاونین غذا ودارو، نظارت بر امور دارو و مواد تحت کنترل، نظارت بر امور فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل‌ها، نظارت بر فراورده های غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، آزمایشگاه کنترل غذا و دارو، نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی، تحقیق و توسعه تشکیل و پس از ارائه پیشنهاد و تبادل نظر، راهکار و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.



 



گفتنی است معرفی سامانه کمبودهای دارویی و نحوه کار با این سامانه از جمله برنامه های مطرح شده در این جلسه بود که مقرر گردید دسترسی به سامانه برای معاونت های چهار دانشگاه قطب 7 کشوری با پشتیبانی دانشگاه اصفهان ایجاد شود.



 

















 



  • گروه خبری : اخبار معاونت غذا و دارو
  • کد خبر : 38144
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم