امروز : 27 تیر 1403
معاونت غذا و دارو
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1394/02/21 - 08:57
  • 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZPYh

همایش معاونین غذا و دارو سراسر کشور برگزار می شود/ تقویت قطب های یازده گانه کشوری

مدیر امور استان های سازمان غذا و دارو گفت: همایش معاونین غذا و دارو در مورخه 23 و 24 اردیبهشت ماه سالجاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار می شود.



مهندس عباس مهدی زاده مدیر امور استان های سازمان غذا و دارو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری سازمان غذا و دارو ایفدونا از همایش معاونین غذا و دارو در مورخه 23 و 24 اردیبهشت ماه سالجاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با محوریت معرفی برنامه های سال جاری سازمان غذا و دارو خبر داد.



وی اظهار داشت:اهم فعالیت  و برنامه های سالجاری مدیریت امور استان های سازمان غذا و دارو، تقویت قطب های یازده گانه کشوری است که پیروآن نمایندگان حوزه دارو و مواد مخدر، غذا و آرایشی و بهداشتی،  آزمایشگاه کنترل غذا و دارو، مکمل و تجهیزات و ملزومات پزشکی دراین جلسات حضور فعال خواهند داشت.



مهندس مهدی زاده افزود: رتبه بندی معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی از طریق سامانه ارزیابی عملکرد معاونتهای غذا و دارو دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کشور، از دیگر اولویت های برنامه حوزه  مدیریت امور استان های سازمان غذا و دارو است که در سال گذشته و با حمایت های ریاست سازمان اجرایی گردید.



مدیر امور استان های سازمان غذا و دارو خاطر نشان کرد:  در این همایش نتایج خود  ارزیابی های معاونتهای غذا و دارو در سه سطح (1،2،3) در سال 93 که حائز رتبه های نخست گردیده اند با اهدای لوح تقدیر توسط ریاست سازمان مورد تشویق قرار می گیرند.



مهندس مهدی زاده گفت: شاخص ها ی خود ارزیابی مد نظر در سال جاری با همکاری معاونتهای غذا و دارو و قطب های کشوری در حوزه های دارو و مواد مخدر، غذا و آرایشی بهداشتی، آزمایشگاه کنترل غذا و دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی به روز شده و قبل از ارزیابی این شاخص ها به معاونتهای غذا و دارو دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور اعلام می گردد تا آمادگی لازم برای خود ارزیابیدر سامانه را داشته باشند.



وی در پایان گفت: امیدواریم  در نهایت بتوانیم با این ارزیابی ها باعث موجبات رشد خدمت رسانی در حوزه های مرتبط با سازمان غذا و دارو برای مردم عزیزمان فراهم آوریم.



منبع خبر : پایگاه خبری سازمان غذا و دارو



 



  • گروه خبری : اخبار معاونت غذا و دارو
  • کد خبر : 37724
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم