امروز : 27 تیر 1403
معاونت غذا و دارو
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1396/02/27 - 14:29
  • 67
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZPHh

مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی در دانشگاه برگزار شد

در مراسم روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی از مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو به عنوان فعالین این حوزه تقدیر و تشکر شد.


مراسم گرامیداشت روز روابط عمومی با حضور سرپرست دانشگاه، مشاور و مدیر حوزه ریاست، سرپرست دانشکده پزشکی، معاونین درمان و بهداشتی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، مشاور امور بانوان سرپرست دانشگاه، مسئول حراست و جمع دیگری از مسئولین دانشگاه و کارشناسان، مسئولین و رابطین روابط عمومی و خانواده هایشان روز سه شنبه مورخ 96/2/26 برگزار شد.



به گزارش وب دا، دکتر ابراهیم کوچکی در این مراسم ضمن تبریک 27 اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، از زحمات کلیه همکاران فعال در این حوزه شامل پرسنل ستادی و واحدهای تابعه تقدیر و تشکر کرد.



وی، به برگزاری این آیین برای اولین بار در دانشگاه اشاره کرد و گفت: این روز در تقویم دانشگاه ماندگار می شود.



دکتر کوچکی در ادامه سخنان خود، به اهمیت فعالیت های واحدهای مختلف دانشگاه و لزوم توجه مدیران به انتخاب افراد متخصص اشاره کرد و بر ضرورت اطلاع رسانی بیشتر این اقدامات تاکید کرد.



سرپرست دانشگاه با بیان، انعکاس صحیح و به موقع اقدامات و فعالیت ها  زمینه ساز افزایش انگیزه پرسنل و حضور خیرین برای انجام اقدامات جدید می شود،  افزود: بایستی از ظرفیت های منطقه در این راستا استفاده کرد.



وی، با استفاده از ظرفیت و پتانسیل روابط عمومی در راستای اهداف دانشگاه تصریح کرد: باید از روابط عمومی به صورت گسترده تر حتی برون مرزی بهره برد.



دکتر کوچکی، به استفاده از ظرفیت فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی در حوزه رسانه به ویژه جهت آگاهی مدیران مورد نیاز است.



وی، در ادامه به موضوع انتخابات و حضور همگی در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: پایه های نظام جمهوری اسلامی بر این رای ها استوار است.



این گزارش حاکیست: در این مراسم از مسئول روابط عمومی معاونت غذا و دارو به عنوان فعالین این حوزه تقدیر و تشکر شد.








  • گروه خبری : اخبار معاونت غذا و دارو
  • کد خبر : 37952
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم