امروز : 28 تیر 1403
معاونت غذا و دارو
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1392/06/04 - 13:40
  • 41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZgTh

دومین کنگره ملی پژوهشگران ایمنی غذا



با توجه به برگزاری موفق اولین کنگره ملی پژوهشگران و نخبگان ایمنی مواد غذایی با حضور اساتید بنام و مسئولین عالی رتبه، و همچنین 700 نفر از پژوهشگران و دانشجویان محترم با شعار "از مزرعه تا سفره" با همکاری ارگان ها، سازمان های دولتی و خصوصی دانشگاهها توسط مرکز آموزش، مشاوره و خدمات ایمنی غذا (فودفول) ، این مرکز در نظر دارد دومین کنگره ملی پژوهشگران ایمنی غذا را در تاریخ 4و5 آذر ماه سال جاری در محل سالن تالار امام رضای انیستیتو تحقیقات تغذیه با هدف "ایمنی غذا و توسعه پایدار" برگزار نماید.



 



این کنگره با همکاری ارگانهای دولتی و خصوصی، دانشگاه ها، موسسات علمی و پژوهشی، اساتید ،پژوهشگران و فعالان عرصه بهداشت و ایمنی غذا در راستای بهداشت و سلامت جامعه با هدف کم کردن فاصله بین بخش علمی و اجرایی برگزار می شود.



در این فراخوان اعلام می گردد که علاقه مندان می توانند تا مورخه 5 آبان 1392 مقالات خود را به صورت فارسی یا انگلیسی جهت سخنرانی یا ارائه پوستر ارسال نمایند.



این کنگره پذیرای حضور مهمانان و سخنرانان برجسته ای خواهد بود که در سه پانل تخصصی حول 8 محور، پوسترهای تحلیلی، تحقیقی و پژوهشی خود را جهت بازدید ارائه خواهند کرد.



لازم به ذکر است که کارگاههای آموزشی، تخصصی و تکمیلی و نمایشگاههای جانبی مرتبط نیز جهت استفاده بیشتر و بهتر شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.



 



لطفاً جهت ارسال مقاله و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی کنگره رفته یا با دبیر خانه کنگره تماس حاصل فرمایید.



دبیرخانه دائمی کنگره:



تهران، ستارخان، باقرخان، پلاک 61، واحد         تلفن: 5-02166576923      سامانه پیامک: 30003300033300




WWW.SFOOD.IR



info@sfood.ir



Sfood.ir@gmail.com




  • گروه خبری : اخبار معاونت غذا و دارو
  • کد خبر : 37408
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم