امروز : 27 تیر 1403
معاونت غذا و دارو
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1396/11/02 - 12:16
  • 44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZUJh

جلسه هم اندیشی تخصصی پیرامون بررسی مشکلات گندم، آرد و نان در منطقه شهرستان کاشان برگزار شد



 جلسه هم اندیشی تخصصی پیرامون بررسی مشکلات گندم، آرد و نان در منطقه شهرستان کاشان  با حضور نماینده فرماندار ویژه شهرستان، اداره تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت، اداره غله، اداره استاندارد، اصناف و مدیران و مسئولین فنی کارنجات تولید کننده آرد شهرستان در تاریخ 1/11/96 در معاونت غذا و دارو برگزار گردید .



به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو در جلسه ای که به منظور ساماندهی مشکلات گندم، آرد و نان برگزار گردید دکتر حمید رضا بفشه معاون غذا و دارو دانشگاه گفت : نان همواره ازجایگاه خاصی برخوردار است و بدون شک تهیه، تولید و عرضه نان سالم و بهداشتی در حفظ سلامت جامعه مؤثر است در همین راستا بایستی اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مناسب برای مصرف نان سبوس دار که سالم و غنی از مواد مغذی است انجام شود. هرچه نان سبوس دار پخت و مصرف شود ارزش غذایی بیشتری دارد و در سلامت مصرف کنندگان به خصوص برای کنترل دیابت و بیماری های قلبی و عروقی تاثیر بسزایی خواهد داشت.



دکتر بنفشه با تاکید بر توزیع آرد با کیفیت هر چه بالاتر و سبوس بیشتر گفت: تحویل گندم با شاخص های بهتر به کارخانجات باید در دستور کار قرار گیرد.



در این جلسه  در خصوص پیرامون مسائل و مشکلات اعم از انبار ، نگهداری گندم و  حمل و نقل و نحوه توزیع آرد شهرستان بحث و تبادل نظر شد



.







 



  • گروه خبری : اخبار معاونت غذا و دارو
  • کد خبر : 38014
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم