
مسئول امور مالی : خانم جوادی
مدرک تحصیلی : کارشناس حسابداری
نوع استخدام : رسمی
شرح وظایف
-
بررسی اسناد وصدور چک در وجه ذینفعان باامضاء مشترک مدیر امور عمومی و معاون غذا و دارو دانشگاه
-
تهیه وتنظیم لیست های حقوقی ، اضافه کار، فوقالعاده وسایر دریافت های کارکنان
-
تنظیم سند حقوقی ماهیانه وارسال کسورات بهحسابهای مربوطه
-
درج اسامی و مشخصات پرسنل رسمی - پیمانی - طرحی- قراردادی در برنامه نرم افزاری حسابداری تعهدی دانشگاه
-
پرداخت حقوق، اضافه کار و تفاوت احکام کارکنان
-
تنظیم لیست کسورات، تامین اجتماعی کارکنان
-
پرداخت کمک هزینه مهد کودک
-
پرداخت سنوات و عیدی کارکنان
-
پرداخت بن دانش آموزان و دانشجویان ممتاز- بن لباس- لوازم التحریر- رمضانیه به کارکنان
-
برنامه ریزی خرید ، تنظیم اسناد و پرداخت هزینه دارو جهت واحد های بهداشتی - درمانی دانشگاه علوم پزشکی (سالانه حدود چهل و پنج میلیارد ریال )
-
پیگیری و انجام امور رفاهی کارکنان معاونت
-
انجام پرداخت های پرسنلی کارکنان معاونت
-
انجام امور کار پردازی و تامین نیازهای واحد های مختلف معاونت غذا و دارو
-
پشتیبانی از برگزاری دوره های مختلف غذا و دارو که در معاونت غذا و دارو انجام می شود
-
اجرای امور مالی حوزه معاونت آموزشی با توجهبه مقررات وقوانین مربوط به وصول اعتبارات
-
نگهداری وتنظیم دفاتر اعتباری وتعهدات ودیونحوزه معاونت غذا و دارو
-
دریافت و پرداخت کلیه وجوه بودجه جاری – اختصاصی ردیف ابلاغی و سایر منابع براساس قوانین و ضوابط
-
ثبت اسناد در دفتر صدور برگه و انتقال آنها به دفاتر روزنامه – معین – اعتبارات – تعهدات و دفتر کل
-
اجرای احکام حقوقی پرسنل (طرحی – قرارداد حجمی کار ) در برنامه حقوق و مزایا
-
تهیه و تنظیم سند حقوقی کارکنان با ریزکسورات آن
-
تهیه و تنظیم اسناد تفاوت احکام کارکنان که نسبت به ارتقاء
-
نگهداری وتنظیم دفاتر حسابهای دریافتی و پرداختی حوزه معاونت غذا و دارو
-
نحوه مصرف اعتبارات براساس مقررات وضوابط مالی مربوطه
-
تهیه و تنظیم گزارشهای مالی حوزه معاونت غذا و دارو در هر دوره و مقامات ذیصلاح
-
حفظ وحراست از اموال منقول وغیر منقول حوزه معاونت غذا و دارو
-
تنظیم اسناد مالی و نگهداری حسابها وتنظیمگزارشهای مالی
-
پرداخت محرومیت از مطب پزشکان رسمی – طرحی – پیمانی
-
صدور چک / صدور برگه جهت اسناد هزینه
-
تهیه و تنظیم و رسیدگی به قبض های مربوط به آژانس - وسیلهنقلیه – قبوض آب ، برق و ...
-
تهیه و تنظیم لیست های ماموریت
-
تهیه تراز و ثبت اسنادمالی
-
تقسیم وظایف ونظارت وهماهنگی در بین کارکنانامور مالی حوزه
-
پرداخت اضافه کار بازخرید خدمت – بازخرید مرخصی – بازنشستگی – پاداش پایان خدمت و غیره
-
تنظیم نامه ها و مراسلات اداری با بانک – بیمه و ...
-
تهیه و تنظیم تراز ماهانه کل معین – جزء معین
-
تأمین اعتبار درخواست ها پس از مرحله تشخیص
-
نگهداری حسابهای بدهکاری اشخاص ( تنخواه گردان پرداخت – علی الحساب و پیش پرداخت ) پیگیری و تسویة آنها
-
تهیه صورت عملکرد ماهیانه بودجه برای هر یک از حسابهای مستقل
-
تهیه گزارشات مالی ( ترازنامه – صورت ریز حسابها - مغایرت بانکی ) بصورت ماهیانه
-
تهیه سایر گزارشات مالی جهت اتخاذ و تصمیم مدیران و مسؤولین
-
تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی – کدگذاری و طبقه بندی آنها
-
ثبت اسناد ارسالی – وجوه دریافتی – تنخواهها و علی الحسابهای دریافتی از اسناد
-
حکم حقوقی آنان تنظیم می گردد.
-
تهیه تنظیم و کنترل کسورات (بیمه ها - مالیات و غیره )
-
تهیه و تنظیم لیست بن های غیر نقدی – نقدی – عیدی – پاداش کلیه کارکنان براساس عملکرد آنان
-
تهیه فیش حقوقی برای کارکنان
-
تامین اعتبار قراردادها و درخواستهای خریدبراساس تخصیص های حوزه
-
اعمال نظارت بر هزینه ها براساس قانون آئیننامه مالی ومعاملاتی دانشگاه مصوب هیئت امناء
-
پیگیری درخواستهای تخصیص حوزه ودرخواست نتخواه گردان از مدیریت امور مالی ونامه های مرتبط
-
تحویل فرم ضمانت نامه و کسر از حقوق و راهمای کارکنان جهت اخذوام
-
معرفی کارکنان جدید الاستخدام – طرحی و قراردادی به بانک و مشمولین قانون کار به تأمین اجتماعی
-
پیگیری وصولی مطالبات ناشی از انجام نمونه ها در آزمایشگاه
-
ثبت و ارسال درآمد ناشی از صدور پروانه های تاسیس، بهره برداری، مسئول فنی، ساخت کارخانجات صنایع غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی
-
ثبت و ارسال درآمد ناشی از فروش دارو
|
|
|